Kierownik d/s reklamacji i serwisu (roboty budowlane)
Commercecon « Kariera « Kierownik d/s reklamacji i serwisu (roboty budowlane)
cała Polska
umowa o pracę
pełny etat
Twój zakres obowiązków
Specjalista ds. reklamacji i serwisu zajmuje się obsługą gwarancyjną zrealizowanych obiektów budowalnych. Będzie zajmować się bieżącą kontrolą, przetwarzaniem i analizą reklamacji klientów oraz podejmowanie decyzji o ich rozwiązaniu. Specjalista będzie na bieżąco współpracował z kierownikami projektów i aktywnie uczestniczył w finalnych odbiorach budynków . Dokładne prowadzenie dokumentacji reklamacji i komunikacja z Klientami. Terminowa obsługa reklamacji i serwisu . Obsługa magazynu firmy.
Prowadzenie działu reklamacji i serwisu,
Obsługa pogwarancyjna zrealizowanych obiektów budowlanych,
Przeprowadzanie serwisów i przeglądów we współpracy z podwykonawcami i dostawcami,
Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
Współpraca z dostawcami i podwykonawcami w celu usunięcia zgłoszenia reklamacyjnego,
Prowadzenie dokumentacji serwisowej oraz reklamacyjnej,
Współpraca z kierownikami projektów podczas odbioru i przekazywania budynku Klientowi,
Przygotowywanie analiz oraz raportów,
Współpraca z działem realizacji,
Nasze wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata,